Lasipalatsin klassikkotilat valjastettiin Fujitsu Finlandin tuotelanseeraukseen ja asiakastilaisuuteen James Bond ja 007 Spectre –teeman mukaisesti.
Yritystapahtuman ohessa vieraat pääsivät uuden elokuvan ennakkonäytökseen.
TUOTANTOINFO
- Erityistä tilaisuudessa oli elokuvan tarinan käsikirjoittaminen osaksi tuotelanseerausta ja koko tilaisuutta peittämättä kuitenkaan tärkeintä eli Fujitsun uusia tuotteita alleen.
- Oma mobiilisovellus tuki yritystilaisuuden agenttiteemaa. Sovellusta hyödynnettiin kutsuprosessissa, ilmoittautumistilanteessa ja vieraiden esittelypisteissä liikkumisen seurannassa.
- Bio Rexin ja Ravintola Lasipalatsi muutettiin mukailemaan elokuvan tarinaa ympäri maapalloa. Q:n laboratorio pystytettiin vasinaiseksi tuotelanseeraustilaksi. Fujitsun henkilökunnalle hankittiin tarinan mukaiset asut.
- Mekittävää oli usean erilaisen tilan hyödyntäminen yritystilaisuuden teemakokonaisuudessa ja 500 vieraan sujuva liikuttaminen hallitusti tilojen välillä.