Lasipalatsin klassikkotilat valjastettiin Fujitsu Finlandin tuotelanseeraukseen ja asiakastilaisuuteen James Bond ja 007 Spectre –teeman mukaisesti.
Yritystapahtuman ohessa vieraat pääsivät uuden elokuvan ennakkonäytökseen.

TUOTANTOINFO

  • Erityistä tilaisuudessa oli elokuvan tarinan käsikirjoittaminen osaksi tuotelanseerausta ja koko tilaisuutta peittämättä kuitenkaan tärkeintä eli  Fujitsun uusia tuotteita alleen.
  • Oma mobiilisovellus tuki yritystilaisuuden agenttiteemaa. Sovellusta hyödynnettiin kutsuprosessissa, ilmoittautumistilanteessa ja vieraiden esittelypisteissä liikkumisen seurannassa.
  • Bio Rexin ja Ravintola Lasipalatsi muutettiin mukailemaan elokuvan tarinaa ympäri maapalloa.  Q:n laboratorio pystytettiin vasinaiseksi tuotelanseeraustilaksi. Fujitsun henkilökunnalle hankittiin tarinan mukaiset asut.
  • Mekittävää oli usean erilaisen tilan hyödyntäminen yritystilaisuuden teemakokonaisuudessa ja 500 vieraan sujuva liikuttaminen hallitusti tilojen välillä.